Forum WHITE STAR
Witam na forum kibicw Wisy!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Miałam plamienia i ból podbrzusza.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WHITE STAR Strona Gwna -> Propozycje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 702
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 13:32, 10 Kwi 2014    Temat postu: Miałam plamienia i ból podbrzusza.

Uzbierałam kasy na 2 w razie gdybym po pierwszym nie bylo nic widac.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy zamiast wsuwania calycg grapefrutow, mozna wypijac sam sok ze swiezo wycisnietych???
Tu jest to norma, ze wchodzisz i pytasz czy nie maja dla ciebie jakiegos zajecia.
[link widoczny dla zalogowanych]
siemka ja wypieków nie mam ale jestem bardzo gorąca pod wieczór i mam stany podgorączkowe ale wtedy wskakuje pod kocyk i odrazu lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj 4 dzień.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko sie zlosci bo mezulek mogly chate spalic i by bylo po majatku nie? [link widoczny dla zalogowanych] Wolę zostać przy moich sprawdzonych metodach.
Jest bardzo konkretny a przy okazji sympatyczny. Polecam też Panią doktor Misiek-Cyrwus, bo robi bardzo starannie, dokładnie i zawsze byłam ze wszystkiego, co robiłam bardzo zadowolona. Pozdrawiam! Jem tak jak do tej pory. kiedys mialam ich serdecznie dosc, ale teraz odpuscilam sobie pomysly z prostowaniem i jestem na serio dumna z tego jak wygladaja! [link widoczny dla zalogowanych]
Ewka a co budujesz ?? Witajcie.... a awidons moj jest taka co o tym myslicie 133,00 wycięto mi 15 cm piszczlela, zalożona aparat llizarowa w pażdzierniku 2006,.. Niektorzy ludzie z tego forum maja wieksza wiedze na temat biochemii organizmu niz wszystkie ksiazki o odchudzaniu razem wziete Poszukaj tez sobie informacji na temat Cyclical Ketogenic Diet . Czuję się normalnie, żeby nie zapeszyć żadnych skutków, nawet piekące oczy minęły ( bo nie siedziałam przy monitorze). Po prostu muszę schudnąć , a to jest najleprzy sposób (chyba).
esy floresy=> Ja tez lece do Shannon tylko powiedz mi kedy ty lecisz wiesz im wiecej osob sie zna tym raźniej
A dzieci uwielbiam więc mogę sie niemi zjamowac non stop ;p
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli chodzi o dieta Atkinsa to nie natknalem sie wsrod publikacji medycznych (tych recenzowanych z listy filadelfijskiej) jak dotychczas zadnego slowa poparcia dla tej diety (o zaletach cos chyba tylko bylo w przypadku lludzi chorych na epilepsje, ale pobierznie to przejrzalem).
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz czuję się naprawdę dobrze, chociaż wczorajsze upały po prostu mnie wykończyły, W pracy było ok., bo mam klimę, w samochodzie też, a w domu chociaż klimę mam, to niestety trzeba ją uzupełnić i właśnie ten skwar mnie dobił. Mialam zamrazana nadzerke i ginekolog kazal mi to brac zeby nie wdala sie infekcja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Siema Ja jestem za tym żebyście zadzwoniły i się poprostu umówily Po co się tak męczyć Heeejjj
Dziekuje za wpis.
Nie jestem rasistka,nie mam do nikogo uprzedzen,ale zachowanie wielu z nich jest przerazajace.
[link widoczny dla zalogowanych]
men at work -down under
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja kiedyś miałam taką inwazje w domu , że w wannie przesiadywały takie ogromne wielkości rozłożonej ręki dorosłego męszczyzny ... [link widoczny dla zalogowanych] Korektor pod oczy używam w minimalnych ilościach a jestem dopiero po 5 zabiegu.
tez w trakcie okresu mam straszna ochote na seks ale sie powstrzymuje bo pozniej mam takie same dolegliwosci. że jest przesrane i trzeba się ich uczyc razem z nowym wyrazem. Ja za Ciebie tez, ale powiem Ci ze ja pas kupilam za 5 zł ale spodekni zobacze w sportowym najpierw, a potem jak cos na allegro Pisz jak tam rezultaty pozdrawiam Trzymajcie sie i pozdrawiam. czy tzreba wiecej....? [link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia w decyzji... A mając 14 lat 150 zł to było dla Ciebie mało ?! co do malych miejscowosci to powoli sie to zmienia, niestety. Witam wszystkich Nie spodziewałam się takiego odzewu Zaraz po kolei wszystko sobie przeczytam i co nieco popiszę. Sunshine7777 slicznie to napisałas sama prawda!!!! mam takie pytanie co do tej odzywki, czy ona suszy wlosy, bo widze ze nie zawiera alkoholu ale wole sie upewnic u osoby ktora go stosuje. groszek_a
O tym, jak w złym biustonoszu niewygodnie jest choćby uprawiać sport już sama wiesz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przezyłam raz porod fatalnie brrr...i rodzę drugi raz, tym razem tylko nastawiam się na zoo, choć jak nie będzie strasznie źle to też o nie nie poproszę.
mam bardzo ciemne wlosy i chcialabym zostac blondynka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Benusik ja tez
[link widoczny dla zalogowanych]

czytając metodę z podkładaniem ręczników pod kapiące mokre szmaty wieszajcie sobie te swoje kiepskie gatunkowe firanki wilgotne w oknie, spox
[link widoczny dla zalogowanych]
Dasz rade i nie ma to nic wspolnego z masochizmem.
I jak ktoś się jeszcze łudzi,że Jessica ma naturalne piersi to chyba jest po prostu ślepy!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli chodzi o bardziej elaganckie ciuchy - polecam monnari
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
myślał, że tam zdechną..
[link widoczny dla zalogowanych]

rano znowu nakladam pianke bez rozczesywania i czasami sie fajnie uloza a czasami sa tak beznadziejne ze do szkoly mi sie odechciewa isc.. [link widoczny dla zalogowanych] tak jak pisze w tym artykule lekarz nadżerkę można zdiagnozować tylko przeprowadzając jednocześnie kolposkopię i cytologię
po jakim czasie można wracać do ćwiczeń fizycznych? czy mozecie mi powiedziec jak dlugo po operacji organizm wariuje ? Chyba wszyscy faceci lubia dochodzic w buzi - jednak trzeba mu dac do zrozumienia ze to lubisz, bo jakbym np. Szklok, a moze poczytalbys pare postow wstecz?, ewentualnie pierwszych 50 stron? słoiku . [link widoczny dla zalogowanych]
Po takiej lekturze można mieć mętlik. hej, zna ktoś zakład fryzjerski w którym obcinają \metoda trójkąta\(tak to się chyba nazywa). Jeden z najlepszych lekarzy w USA przestrzegl mnie abym nigdy nie robila nic czego nie moge wyjac lub sie nie wchlonie. Zaczelam chodzic na vacy bieznie, naprawde nie wiem jak niektore z was spokojnie chodza na wysokim cisnieniu. Ale łatwo powiedzieć, jak się cierpi na zaparcia... [link widoczny dla zalogowanych] hp?dane=Surowki Ale ja dbam o ten kolczyk Nawet baaardzo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli zaniedbacie wstepny okres odzywiania przed glodowka i te lewatywy to pozniej maga byc spore problemy.
[link widoczny dla zalogowanych]

hej dziewczyny,
[link widoczny dla zalogowanych]
test zrobiłam 20.06.2013 o 2:45 i patrzę jedna kreska !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem nr.
Dziwię się, że tyle negatywnych opinii jest na temat piaskowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam na dwóch zabiegach laserem diodowym.

Ponieważ szpital,który wybrałam to się okazał straszny syf i z tygodnia na tydzień odwlekał termin przyjęcia,mój chłopak zabrał mnie jeszcze na prywatną wizytę do innego ginekologa. [link widoczny dla zalogowanych] Taka nijaka.
Pojawiaja sie wieczorem i piecze mnie mnie twarz i uszy Dodam, ze tak samo miałam na diecie cambridge, chociaz nie stosowalam żadnych tablet! Jesli znasz biegle wloski, polski i moze jeszcze jakis inny jezyk z odrobina szczescia mozesz znalezc calkiem dobra prace w jakiejs prywatnej firmie na polnocy. aasdtrtsss - dzięki. w chwili relaksu bedzie mozna tu wejść i poczytać nie mam wielkich zmarszczek a chciałam raczej ujędrnić cerę. [link widoczny dla zalogowanych]
Dodatkowo, tak jak pisano powyżej, Sądy Kościelne niechętnie widzą zaangażowanie prawników-kanonistów w sprawy o stwierdzenie nieważności. Jeżeli chodzi o jakieś uczesanie to też mam z tym problem,tzn.zawsze jest to uczesanie na odczepnego.Czeszę sie różnie,np.warkoczyki,kitka,kok,czy też poprostu upięcie do góry,tak by nie było przedziałka. Ja pracuje ranki do konca tygodnia i niestety nie mam w pracy mozliwosci siedzienia na necie. 20 lat temu mialam operacje wyrostka. wiec wyobraz sobie moj strach przed głowna operacja kiedy to mieli mi wyciac 15cm piszczela i załozyc aparat,.. Cześć zależy na jakie się trafi.
z tamtym pierwszym adresem coś jest nie tak , a ten jest pewny (tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja polecam Ci Top Gloss Gel z firmy SPN kosztuje ok 70zł ale jak dla mnie jest jednym z najlepszych nabłyszczaczy.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WHITE STAR Strona Gwna -> Propozycje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin